Specjalista ds. Marketingu
KARIERA
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Analiza danych rynkowych w tym monitoring marek i produktów konkurencyjnych, trendów rynkowych oraz działań konkurencji.
- Tworzenie planów marketingowych (strategii) dla powierzonych marek, uwzględniając m.in.: określenie grupy docelowej, pozycjonowanie, kanały komunikacji, narzędzia etc.
- Nadzór nad budżetem marketingowym przypisanym danym markom.
- Tworzenie briefów dla agencji reklamowych, firm badawczych, domów mediowych etc.
- Przygotowywanie materiałów oraz narzędzi dla marek niezbędnych do ich bieżącego funkcjonowania.
- Współpraca z wewnętrznymi zespołami sprzedaży, w tym edukacja na temat marek, projektów oraz narzędzi.
- Uczestnictwo oraz prezentacja marek i produktów podczas wydarzeń zewnętrznych (konferencje, kongresy, webinary etc.)
- Poszukiwanie możliwości rozwoju poza aktualnym portfelem produktów Herbapol Poznań S.A.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- 3-letnie doświadczenie pracy z marką na rynku konsumenckim – w branży farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywność, otwartość, kreatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Umiejętności analityczne, w tym analiza trendów, danych i badań rynkowych oraz przekładania ich na propozycje działań.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie farmaceutycznej z ponad 155-letnią tradycją.
- Współpraca z ambitnym i wspierającym zespołem, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Ciekawe wyzwania i możliwość dalszego rozwoju
- Możliwość realnego wpływu na portfolio produktów i rozwój całej firmy.
- Pracę w systemie hybrydowym (max. 2 dni pracy zdalnej w tygodniu).
- Pakiet socjalny ZFŚS, gwarantowany pakiet medyczny oraz karta MultiSport i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
- 2 płatne dni wolne w miesiącu w ramach koncepcji Work-Life Balance.