Z przyjemnością informujemy, że Herbapol Poznań z sukcesem zaznaczył swoją obecność podczas tegorocznej konferencji Product MeetUp zorganizowanej przez Grupę NEUCA. Wydarzenie odbyło się 18 września na Stadionie Legii w Warszawie pod hasłem „Sukces świadomej współpracy”. W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, to hasło staje się kluczem do osiągania celów, a nasza firma aktywnie uczestniczy w wymianie wiedzy i budowaniu wzajemnego zrozumienia.
Słowa uznania należą się Agnieszce Filipiak, która wraz z Katarzyną Sulecką z Grupy NEUCA wygłosiła prelekcję: „Case study – Poszerzenie grupy odbiorców i zmiana wizerunku marki”. Bohaterem wykładu, który spotkał się z dużym zainteresowaniem, był nasz produkt Urosept® oraz wielowymiarowa praca, jaką włożyliśmy w rozwój tej marki.
Wszyscy uczestnicy tego wydarzenia bardzo chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami i zarażali swoją pasją. Zdobyta podczas konferencji wiedza i inspiracje z pewnością zostaną wykorzystane w naszych dalszych projektach, aby z sukcesem rozwijać kolejne marki Herbapol Poznań.

